Rozmawialiśmy o życiu Żydów podczas drugiej wojny
światowej. Nauczyliśmy się zabawy
w "księżniczkę, rycerza i smoka", która była odwzorowaniem gry "papier, kamień, nożyce". Miała to być zachęta do dalszej pracy, rozluźnienie przed dniem ciężkiej pracy.
w "księżniczkę, rycerza i smoka", która była odwzorowaniem gry "papier, kamień, nożyce". Miała to być zachęta do dalszej pracy, rozluźnienie przed dniem ciężkiej pracy.
Podzieliśmy się na pięć grup. Naszym zadaniem było
stworzenie wieży oraz przedstawienie swojego projektu i zareklamowanie go. Każdy
z nich był inny, miał zupełnie odmienne znaczenie (również te ukryte!). Praca miała nauczyć nas współpracy. Powstały świetne pomysły, wspaniale się razem bawiliśmy!
z nich był inny, miał zupełnie odmienne znaczenie (również te ukryte!). Praca miała nauczyć nas współpracy. Powstały świetne pomysły, wspaniale się razem bawiliśmy!
Po tym zadaniu zaczęliśmy rozmawiać
o wycieczce oraz projekcie końcowym. Wstępnie ustaliliśmy kilka aspektów, które zrodziły się w naszych głowach po owocnych spotkaniach z trenerkami.
o wycieczce oraz projekcie końcowym. Wstępnie ustaliliśmy kilka aspektów, które zrodziły się w naszych głowach po owocnych spotkaniach z trenerkami.